sâmbătă, 6 februarie 2010

Since 2010

Incepand cu 2010 o sa ma obisnuiesc sa.....HEY!!! Wazz Up?! Unde mi-e gandul? In nici un caz la invatatura. Sunt cu cartea de biologie in fata mea, si cu blogul deschis, la o noua postare. Am devenit dependenta de acest blog...

Dar revenind la ce spuneam mai sus. E februarie...Inceput de februarie. Tuturor le e gandul la "Valentine's Day"..Hey, ce e asa de special? Toata lumea e in goana dupa cadouri, inimioare, dulcegarii (am mancat destula dulceata, n-am nevoie de atatea dulcegarii anul asta) si tot tacamul...Unde e spiritul prieteniei, comunicarii? Cuplurile nu stiu altceva, decat sa faca lucruri numai impreuna, si cand spun lucruri impreuna, stiti voi la ce ma refer...Apoi unii dintre ei se despart. Oare si-au pus intrebarea? Pentru ce a fost relatia aia? Dar lasand la o parte "Valentine's Day" in cartea mea de biologie vorbeste despre....sorry, vroiam sa scriu un titlu ceva, dar am inchis-o inainte sa citesc ceva, si am pus-o intr-un colt. O deschid mai tarziu. Acum m-am facut comoda pe canapea. Oh, am dat cu mana peste modem, si a picat netu. Sorry, incepand cu 2010, o sa ma obisnuiesc sa.....nu mai dau cu mana peste modem!

0 comentarii: