marți, 3 august 2010

What the.....drace!

Am atatatea postari nefinalizate, in arhiva, ca nici nu stiu pe care sa o postez, ca toate se invechesc, si nu mai au haz. Pe deasupra nici nu stiu ce sa mai scriu in "jurnalul" meu online. La o postare scrisesem "povestea unei fetite capricioase" , dar nu am postat-o din cauza ca...acea fetita sunt chiar eu, si intrasem in prea multe detalii...da da, multe detalii !
In alta idee, azi sunt happy. De ce sunt? Pentru ca e soare afara? Pentru ca sunt in bucuresti? [asta chiar nu e] sau probabil pentru ca tocmai mi-am potolit setea de suc cu Tymbark ! si wtf, m-a injurat cineva, ca tocmai am dat paharul pe jos...Sper sa nu ma opresc iar la jumatatea postarii,si sa dau BACK, sa ramana iar la arhiva, sa ramana blogul total neglijat.
Pe deasupra mai mor si de somn, dar hey, era sa spun stop! de ce scriu pe blog ca mi-e somn? Era sa uit acest mic detaliu, ESTE BLOGUL MEU EVER!
Sa scriu despre ziua cand ma voi duce din nou la mare?! 8-> Sa scriu despre marea zi in care va incepe scoala? Hai sa nu ne stricam buna-dispozitie.
Deci cum spuneam...ziua cand ma voi duce la mare, se apropie din ce in ce mai mult, si ma face sa tresar, sa am fluturasi in stomac [probabil din cauza ca ma gandesc la briza marii]
Si wow, scoala va incepe pe 13 septembrie. 13!!! Sa fim optimisti si totodata realisti. Sunt doar doua cifre, 1 si 3. Nu e vorba de nici un ghinion, corect? Si va dorest multe succesuri, inca de pe acum, oameni buni.
Sa inchei aceasta postare cu un mare pupic, si sper ca va veni o alta zi, cand va voi povesti multe palpitatii dintr-o zi obisnuita.

0 comentarii: