duminică, 10 octombrie 2010

another days...

Ascult o melodie foarte simpatica, nu prea veche, de la animal x -nisip purtat de vant, pentru a-mi aminti din nou de zilele petrecute la mare , de anul asta. DA! melodia imi aminteste de valuri, briza, apa marii, si....NISIPUL PURTAT DE VANT!!
Cu alte cuvinte, e seara,e atmosfera de craciun afara,sarbatori de iarna , si eu imi amintesc de mare, plaja, soare si zile insorite, care au plecat in tarile calde ..8-| dar nu-i nimic, acum imi astept mosul, dulciurile, cadourile, zapada , cu nerabdare !!! De ce sa mint atata, de fapt astept vacanta, nu de alta ...Dar ca sa nu stricam atmosfera de toamna, de octombrie, de natura bolnava si frunze uscate, sa pun si o simpla imagine cu vestita toamna! Dar mi-e sila sa caut acea poza frumoasa pe care o aveam in pc, asa ca imi retrag ultimele cuvinte...
Prin urmare, aveam chef de tastat pe blog, de scris mari cuvinte intelepte, dar deja dupa primul paragraf, mi s-a luat..simt greutate in degete, si mouse-ul imi indreapta sageata catre: PUBLICATI POSTARE !! [acum ,in acest moment, bineinteles]

0 comentarii: