miercuri, 2 iunie 2010

google translator

Vroiam sa ma mai amuz inca o data pe seama lui google translator. Asa ca am scris un text si l-am tradus de mai multe ori. Iata ce a iesit...

Textul: Salutare. Vreau sa va urez distractie placuta in continuare, in alta limba. V-am pupat!


Tradus prima oara: Bine ai venit. Vă doresc în continuare într-o altă limbă distractiv. Ne-am sarutat!
Tradus a doua oara: Bine ai venit. Dorim încă o limbă distractiv. Ne-am sarutat!
Tradus a treia oara: Bun venit. Suntem încă o limbă distractiv. Noi nu am sarutat!
Tradus a patra oara: Bine ai venit. Aveţi o altă limbă distractiv. Noi nu calm?
Tradus a cincea oara: Bine ai venit. Ia o altă limbă distractiv. Noi nu sunt reci?
Tradus a sasea oara : Bine ai venit. Ia o altă lampă distractiv. Noi nu sunt reci?

Prin urmare, in concluzie, asadar....va las pe voi sa comentati 8-|

0 comentarii: