joi, 3 iunie 2010

H-ell.O.o

Buna dimineata, buna seara...etc....lasand introducerea la o parte, azi ma simt oarecum minunat..DE CE?!? Hai, trebuie sa existe un motiv anume... Probabil e din cauza ca mai sunt aproximativ 8 zile jumate, pana la vacanta :-??...sau din cauza ca azi am sedinta cu parintii si stau chill ca [WOW] n-am nici o absenta? nu....cu siguranta nu e din cauza asta....sau din cauza ca trebuie neaparat sa fac o alegere [ si alegere corecta] in cel mai scurt timp? pentru ce nelamuriti, e vorba deee....nu, nu spun.
Trecand la un alt subiect, again....se pare ca haosul domina blogul, postarile mele...vremea e frumoasa, abia astept sa treaca cele 8 zile si jumatate pana la vacanta:X ....nu ma pot abtine...trebuie neaparat sa vorbesc despre vacanta, despre zilele care urmeaza, sau macar sa ma gandesc cat de fain va fi sa ma trezesc dimineata devreme la ora 14 care se poate prelungi pana la ora 15, deoarece sunt o mare amatoare a somnului de frumusete ;;) ...lasand fitzele la o parte, ca nu ma prind, si nu am suportat niciodata [PREA MULT] o persoana cu fitze, mama a facut niste chiftele cu piept de pui si cartofi asa buuuuuuneee =p~ ma duc sa-mi mai iau una =p~
Gata, am luat si acum o savurez din plin. =p~ Se pare ca trebuie sa plec la scoala...buh byeeeee


4:46 PM

Sunt la ora de tic [ nu tinc] si stau amortita pe scaunul regesc din lemn, enervandu-ma again tastaturaa...... si inchid bietul meebo, ca saracul pc, nu are mess....


Am ajuns in sfarsit acasa, si ma pun iar la netul meu si blogul meu iubit :X

0 comentarii: